تاریخچه کاغذ دیواری در سراسر جهان

پشتیبان دکورامیم 1 پشتیبان دکورامیم 1
366 بازدید

تاریخچه کاغذ دیواری در سراسر جهان

 

 

در دکورامیم ، ما مفتخریم که از بین بسیاری از گزینه های دیگر ، وسیع ترین آرایش تصویر زمینه طراح ، کاغذ دیواری تجاری و طیف گسترده ای از سبک های کاغذ دیواری بافت دار را برای شما ارائه دهیم.

بخش بزرگی از موفقیت ما به دلیل فداکاری ما در محصولات ما است و این شامل نه تنها توجه به روندهای فعلی و آینده تصویر زمینه ، بلکه قدردانی از تاریخی است که ما را به این نقطه سوق داده است. به عنوان مثال می دانید که کاغذ دیواری هزاران سال قدمت دارد و به نوعی می توان در تمدن های تاریخی ردیابی کرد.

 

این وبلاگ به تاریخچه تصویر زمینه در سراسر جهان می پردازد ، از جمله اینکه چگونه به جایی رسیده ایم که امروز هستیم.

 

  • اختراع کاغذ و تصویر زمینه اولیه:

برای درک واقعی تاریخچه تصویر زمینه ، ابتدا باید درباره اختراع خود کاغذ آگاهی داشته باشید. در حالی که تاریخ در اینجا کامل نیست ، اکثر مورخین منشأ کاغذ را در حدود ۱۰۰ سال قبل از میلاد نقاشی می کنند ، جایی که گفته می شود توسط یک مقام دادگاه چینی با استفاده از مخلوطی از الیاف بامبو ، ملافه و کنف اختراع شده است.

این تمدنهای اولیه شرق از کاغذ برای چند هدف استفاده شده است. پرونده هایی از فرهنگ های چینی وجود دارد که کاغذ برنج تزئین شده را با طرح هایی با قدمت حتی بیشتر از این موارد آویزان می کنند ، در واقع ، که ممکن است برخی آن را زودترین نمایشگاه از آنچه ما می توانیم به عنوان تصویر زمینه بنامیم ، بدانیم.

 

 

  • اقتباس جهان غربی

اولین کاربرد اروپایی از کاغذ دیواری در قالب منسوجات ، چرم زینتی و انواع مختلف ملیله های چوبی یا ابریشمی قرار گرفت. کاغذ یک جایگزین ارزان تر در نظر گرفته شد ، و در شروع قرن ۱۳ و اواسط دهه ۱۴۰۰ ، کاغذ دیواری نقاشی شده در محافل سلطنتی رواج یافت.

در این دوره ، بسیاری از طرح های کاغذ دیواری مورد استفاده ، از طرح های پارچه ای محبوب تقلید می کنند. آنها از الگوی بلوک و کاربرد رنگی دستی استفاده کردند که مدت زمان زیادی طول کشید. به همین دلیل ، کاغذ دیواری های اولیه اروپا بیشتر مربوط به خانواده های مرفه یا حق امتیاز بود.

 

 

  • مالیات تصویر زمینه انگلیسی

با این وجود ، در اواسط دهه ۱۶۰۰ ، کاغذ دیواری مقرون به صرفه تر شد و محبوبیت زیادی در بین توده ها آغاز شد. در حقیقت ، در اوایل دهه ۱۷۰۰ ، آنقدر رایج شده بود که در سال ۱۷۱۲ ، در زمان سلطنت ملکه ، مالیات بر کاغذ دیواری وارد شد. این نشان دهنده این واقعیت بود که انگلیس به عنوان رهبر جهانی در زمینه تولید کاغذ دیواری بدل شده بود ، و این مالیات بیش از ۱۰۰ سالادامه یافت . سرانجام در سال ۱۸۵۶ پایان یافت

 

در طول تاریخ به سراغ برخی از اولین ریشه های کاغذ دیواری رفته ایم. کاغذ دیواری برای هزاران سال توسط تمدن های بشری به شکلی یا شکل مورد استفاده قرار گرفته است ، با تاریخچه متنوعی که ما را به سمت قالب های مدرن کاغذ دیواری سوق داده است که امروز می بینید.

در دکورامیم ، ما از تاریخچه پشت پرده طراحان مختلف و کاغذ دیواری های که در رنگها ، سبک ها و تولید کنندگان مختلف ارائه می دهیم ، و بسیار استقبال می کنیم . در بخش دوم ، ما به سراغ ظهور تولید گسترده کاغذ دیواری ، چند تحول دیگر در سده های گذشته و چگونگی شکل گیری کاغذ دیواری امروز خواهیم رفت.

 

 

در سال ۱۶۷۵ ، هنگامی که ژان مایکل پاپیلون ، مهندس فرانسوی ، در زمینه تغییر تصویر زمینه دچار تغییر و تحول اساسی شد ، در ساخت الگوهای بلوک های حک شده با دست در الگوهای مطابقت شروع به کار کرد. بسیاری این را اختراع واقعی تصویر زمینه مدرن می دانند.

از اینجا ، دو نوآوری اضافی روند ساخت کاغذ دیواری در سراسر اروپا را بهبود بخشید:

 

 

 

 

در سال ۱۷۸۵ ، کارآفرین فرانسوی و آلمانی Christophe-Philippe Oberkampf دستگاه جدیدی را معرفی کرد که بتواند رنگهای رنگی را بر روی ورقهای کاغذ برای قالب کاغذ دیواری چاپ کند.

 

 

 

 

ورق های پیوسته: بعداً ، در سال ۱۷۹۹ ، مردی به نام لوئیس-نیکولاس رابرتز ماشینی را ساخت که بتواند ورق های پیوسته از کاغد دیواری را با الگوهای رنگی تولید کند .

کسانی که با یک ماشین معروف به ماشین چهارپایرو آشنا هستند باید بدانند که اختراع رابرتز راه را برای آن هموار کرد. .

 

 

  • رنگ آنیلین

در سال ۱۸۵۶ ، زمان رسیدن به یک نکته مهم دیگر: اختراع رنگ آنیلین ، که جایگزین استفاده از آرسنیک یا سرب سفید در ایجاد کاغذ دیواری شد. نه تنها رنگ آنیلین فرایند تولید را بسیار ارزانتر کرد بلکه خطرات سلامتی مرتبط با آرسنیک و سرب سفید را که سالها بر کارگران صنعت تأثیر گذاشته بود ، از بین برد. این کشف روند ساخت کاغذ دیواری را به میزان قابل توجهی سرعت بخشید.

 

 

 

  • کاغذ دیواری قرن بیستم و امروز

در طول قرن بعد ، حدوداً یک نوع اختراع یا نوآوری خاص جدید از نظر کاغذ دیواری وجود ندارد. تا قرن بیستم یا دوره ای که بیشتر آن را مدرن می دانیم ، کاغذ دیواری یک ضرورت مجازی در هر خانه بود ، که اغلب دارای گل های جسورانه و رنگهای یکپارچهسازی با سیستمعامل بود. طراحان شروع به قرار دادن تمبر خود در کاغذ دیواری کردند ، از جمله طراحان لوکس که مارک های منحصر به فرد خود را از کاغذ دیواری ایجاد می کردند. بسیاری از این موارد هنوز هم وجود دارند.

 

امروزه کاغذ دیواری به معنای تعریف محیط و رنگ بندی کل خانه شما است. این می تواند یک محیط و یک بافت ایجاد کند ، چه شما از کاغذ دیواری طراح برای یک منطقه با کیفیت بالا یا کاغذ دیواری بچه ها برای اتاق کودک خود استفاده کنید. فن آوری و روندهای مدرن مرتباً تغییر می کنند ، بنابراین مهم است که با متخصصانی که این پیشرفت ها را دنبال می کنند همکاری کنید و شما را از هر چیزی که می دانید پشیمان می شوید.

 

 

دسته بندی کاغذ دیواری
اشتراک گذاری

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =

راه های ارتباطی با ما

شماره تلفن : 28424751 021

شماره موبایل : 8807076 0912

شماره موبایل : 7198929 0935

شماره تلگرام : 7198929 0935

آیدی تلگرام : decoramim

شماره واتساپ : 7198929 0935

ایمیل : decoramim.ir@gmail.com

نماد های شرکت دکورامیم

نماد ساماندهی
نماد ساماندهی

درباره شرکت دکورامیم :

دکورامیم ارائه دهنده کاغذ دیواری و پوسترهای سه بعدی از معتبرترین برند های داخلی و خارجی که با بیش از ربع قرن سابقه و تجربه فعالیت دارد . دکورامیم فعالیت فروش آنلاین خود را در سال 1387 آغاز کرد و یکی از اولویت های ما رضایت مشتریان است و در این جهت تمام تلاش خود را انجام داده ایم تا مشتریان ما دوستان خوب ما باشند چون شعار ما هر مشتری یک دوست خوب است . ما برای پیدا کردن دوست خوب (مشتری) شیب قیمت ها را به سمت خریدار سوق داده و حتی اجناس خود را بصورت ارسال رایگان به اقصی نقاط کشور انجام می دهیم تا مشتریان با آرامش خاطر نسبت به هزینه های ارسال ، خرید خود را انجام دهند .

هدف ما رضایت هموطنان در خریدی بی واسطه و ارزان می باشد

سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

ورود به سایت